مقالات

آب تصفیه شده برای گیاهان بله یا خیر ؟

گیاهان نه تنها ظاهر کلی خانه ما را بهبود می بخشند، بلکه نشان داده شده است که دارای فواید سلامتی بسیار زیادی مانند تقویت خلق و خو، افزایش خلاقیت، کاهش استرس، و به عنوان یک مزیت اضافی برای سلامتی، کمک به از بین بردن آلاینده های هوا هستند. .

در تلاشمان برای تمیزتر غذا خوردن و داشتن یک زندگی پایدارتر و سالم‌تر، بسیاری از ما باغ‌های گیاهی یا گیاهان گلدانی خود را پرورش می‌دهیم، آنها را به دستور العمل‌های خانگی خود اضافه می‌کنیم و حتی شانس خود را در باغ‌های سبزیجات شهری امتحان می‌کنیم!

در خانه‌های ما، گیاهان و گیاهان داخل خانه فقط ظاهر خوبی ندارند، بلکه به ما احساس خوبی نیز می‌دهند.

ما از طریق نوشیدن آب سالم و تصفیه شده از بدن خود مراقبت می کنیم که منجر به این سوال می شود که …

آیا باید از آب تصفیه شده برای گیاهان و باغ ها استفاده کرد؟
چرا آب تصفیه شده برای گیاهان؟

در حالی که ممکن است نتوانید آنها را ببینید، مواد شیمیایی و آلاینده های ناخواسته زیادی در آب لوله کشی کمین کرده اند که حتی ما انسان ها نیز می توانیم آنها را بچشیم و بو کنیم. رایج ترین ماده شیمیایی موجود در آب لوله کشی کلر است.

آب لوله کشی ما قبل از وارد شدن به شبکه آب ما توسط تامین کنندگان کنترل و بررسی می شود، با این حال مواد ضدعفونی کننده مانند کلر به منابع آب شهری اضافه می شود تا باکتری ها، انگل ها و سایر آلاینده های طبیعی و مصنوعی را کاهش دهند.

کلر می‌تواند ویروس‌ها و باکتری‌هایی را که معمولاً در منبع آب ما یافت می‌شوند را از بین ببرد، اما در هنگام مصرف کلر، موارد منفی نیز وجود دارد. برخی از این اثرات منفی بر انسان شامل علائم آسم و تحریکات پوستی و ریوی همراه با طعم و بوی بد کلی در آب است.

کلر می تواند برای گیاهان سمی باشد، به خصوص در مقادیر زیاد. مهم است که به یاد داشته باشید که گیاهان نیز یک موجود زنده هستند، بنابراین اگر نمی‌خواهید آب بنوشید یا با آب کلردار بشویید، بهتر است گیاهان خود را با آن آبیاری نکنید.

فقط کلر نیست که می تواند برای گیاهان مضر باشد. گیاهان به خصوص به فلوراید حساس هستند. برای سلامت دندان ها فلوراید به آب اضافه می شود. این یک ماده معدنی طبیعی است که در خاک، سنگ ها و هوا یافت می شود. فلوراید می تواند به تقویت مینای دندان، جلوگیری از پوسیدگی، بازسازی یا معدنی سازی مجدد مینای ضعیف شده، معکوس کردن علائم پوسیدگی دندان و جلوگیری از رشد باکتری های دهان کمک کند.

، بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا گیاه شما حساس است یا واکنش ضعیفی به فلوراید نشان می دهد، بررسی برگ ها برای آسیب دیدگی یا ظاهر سوخته/قهوه ای است.

برخی از گیاهان معمولی که به فلوراید موجود در آب لوله کشی حساس هستند عبارتند از:

• گیاهان عنکبوتی
• بامبو
• یوکای بدون ستون فقرات
• سرخس بوستون
چه آبی باید به گیاهان خود بدهید؟

دو نوع آب وجود دارد که برای گیاهان مناسب است: آب باران و آب تصفیه شده.

همه افراد روزانه به آب باران خالص دسترسی ندارند، و آب بارانی که مدتی در مخزن نشسته است، رسوبات و انگل های بالقوه مضر را نیز حمل می کند. بنابراین، بهترین منبع آب برای گیاهان شما یک سیستم تصفیه یا تصفیه آب خانگی است.

یک سیستم فیلتراسیون خانگی وجود دارد که می تواند برای هر خانه ای مناسب باشد، از سیستم های لوله کشی منظم زیر سینک گرفته تا راه حل های قابل حمل با نصب آسان DIY، هم در دستگاه های تصفیه اسمز معکوس و هم در سیستم های فیلتر کربن فعال.

برای تصفیه آب، Pure Water Systems طیف وسیعی از سیستم‌های فیلتر خانگی را دارد، از فیلتر شیک و قابل حمل روی رومیزی تا سیستم‌های زیر سینک نصب‌شده که برای افرادی که دوست دارند میز آشپزخانه‌شان عاری از هرج و مرج باشد، عالی عمل می‌کند. برای آب شهری، هر دو سیستم از جدیدترین فناوری بلوک کربن برای آرامش خاطر استفاده می کنند.

در هر صورت، Pure Water Systems
دارای سیستم کاملی است که شما را قادر می سازد تا از یک باغ شاد و سالم، گیاهان و گیاهان سرپوشیده نگهداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *